dijous, 1 d’octubre del 2009

PRESENTACIÓ DEL BLOG

He de reconèixer que, malgrat ser un assidu seguidor de blogs d'informació política, plantejar-me a mi mateix la possibilitat de crear-ne un de propi sempre m'havia fet un cert respecte. El sabré crear?, seré capaç de trobar temps per fer comentaris amb una certa continuïtat?, tindran prou interès les meves reflexions?... en fi, segurament algunes de les preguntes que molts dels que ja utilitzeu aquesta eina us vareu fer abans de començar. Finalment però m'he decidit, i voldria que aquesta primera entrada fos una mena de compromís amb tots aquells i aquelles que us puguin interessar les meves opinions i també de declaració d'intencions. El compromís és el de trobar temps per fer arribar els meus comentaris d'una forma habitual; la declaració d'intencions, que aquest blog sigui una eina de comunicació honesta de la meva veritat manifestada amb el màxim respecte. La major part d'entrades tindran a veure amb la informació municipal de Roquetes, la del nostre Ajuntament, però tenint una societat tant viva i dinàmica com la nostra, em comprometo també a parlar persones i entitats del nostre poble.
Avui no voldria cansar-vos més, crec que com a presentació i declaració d'intencions pot ser suficient, espero complir amb els meus compromisos i no fer-vos esperar gaire amb una propera entrada.
Bona nit i bona sort.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada