dissabte, 2 d’abril del 2011

He fet els cent!!


El fidel company de viatge

Ahir va fer exactament divuit mesos que vaig iniciar aquesta mena d’aventura personal de comunicar les meves reflexions, sentiments i cabòries mitjançant les possibilitats que donen les noves tecnologies, en definitiva a través d’aquest bloc.

Com a qualsevol persona que escriu, la meva pretensió, a l’iniciar aquest camí, era que aquestes reflexions poguessin arribar a l’interès del màxim de persones possible. Per a que això fos així, tenia clar també que calia un compromís d’assiduïtat, de fidelització amb els possibles lectors. Doncs be, divuit mesos i un dia després aquesta és l’entrada –article- número cent.

En aquestes cent entrades al bloc, he parlat molt de política municipal, aquest era un dels motius que m’impulsaren a crear-lo, davant la censura comunicativa dels mitjans públics amb la que ens van “castigar”, des de l’inici de la legislatura, els governants actuals de l'Ajuntament. Però també he parlat molt de persones, entitats, sentiments, en definitiva i amb tot plegat  essencialment de Roquetes, .

Repassant aquests dies tot el que he escrit, he de dir que em sento satisfet. Aquella necessitat que tenia de expressar opinions i fer-les arribar a aquells que les volguessin conèixer, ha fet que moltes nits dormís menys del que el meu cos em demanava, però comprovar el dia desprès que aquell esforç havia tingut la recompensa de que alguns de vosaltres havíeu llegit allò que havia escrit m'ha permés continuar.

Us dic sincerament que he pensat tot lo que he escrit, però no he publicat tot lo que he escrit, a l’arxiu del meu ordinador hi ha potser tants escrits com els que he penjat al bloc, que no veuran mai la llum. Escrits que, per uns motius o altres, un cop acabats no els trobava el suficientment madurs per publicar-los, però que mereixien ser guardats, formaven part dels meus pensaments.

En fi, a tots aquells que us heu apropat als meus pensaments escrits, a través d’aquesta eina de comunicació tan important que és Internet gràcies. La vostra presència al comptador estadístic del bloc m’ha fet continuar escrivint. Ja se que alguns dels que em llegiu sou los que no m’heu deixat expressar a la Revista Roquetes ni a Antena Caro, però ja veieu fins i tot a vatros us ha interessat lo que jo podia dir, i em consta que sou habituals seguidors del bloc i fins i tot a algun plenari heu portat copia escrita d’allò que jo pensava, gràcies també a vatros per incrementar el comptador de lectors.

Per acabar aquest article onomàstic, vull donar les gràcies a tres persones, pioneres de la comunicació a la xarxa a través dels blocs, que per a mi van estat fonamentals a l’hora de decidir-me a emprendre aquest repte, Gustau Moreno, Juanma Garcia i Joan Ferre, autors de “La Marfanta”, “De Roquetes vinc ....” i “La Via Augusta”. Tot i que ells no ho saben, van estar ells els que em van donar el convenciment que una eina de comunicació com aquesta pot ser molt útil per a transmetre reflexions, sentiments, cabòries i informació.

He fet els cent!! Gràcies per haver-me ajudat a aconseguir-ho.  La setmana que ve més. 

Bon cap de setmana. 

     

1 comentari:

  1. Felicitats Miquel A veure si el 22-M fas un "10". Ja n'hi hauria prou!
    No et dic els que jo porto...

    ResponElimina